Granngården

Handlar du på Granngården?

Är du både medlem i Granngårdens kundklubb och medlem i en förening med föreningsavtal?

Utöver att själv få 2% bonus på dina köp kan du även ge 2% bonus till din förening.

Nerikes distansryttarklubb har anslutit sig till Föreningsavtalet och det innebär att våra medlemmar kan hjälpa föreningen genom att ansluta sitt eget medlemsskap till Ndrk!  Det är enkelt att stötta din förening!
Koppla ditt medlemskap i kundklubben till din förening. Föreningen får då 2% i bonus på det du handlar.

Du får givetvis behålla dina 2% själv vilket ger en win-win situation!

Lägg in din förening själv via mina sidor på kundklubbssidan.

LÄNK

Sms:a 71550 och skriv Mina så kommer länken till mina sidor upp i din mobiltelefon, följ instruktionerna.
Du lägger till din förening under kontaktuppgifter. Du kan även hitta mina sidor på granngarden.se/kundklubb. Om du hellre vill kontakta kundtjänst gör du det på
0771-222 444 eller info@granngarden.se. Läs mer på granngården.se